Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rzeczy do biura
30-11-2016, 16:17
Post: #11
RE: Rzeczy do biura
jeżeli mamy tyle środków to tak, ale jeżeli nie to można zaczekać
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-03-2017, 09:58
Post: #12
RE: Rzeczy do biura
Jakbyś potrzebował kopert firmowych to polecam Ci tą firmę: https://kopertafirmowa.pl/
Korzystałem już kilkukrotnie i jak najbardziej na plus oceniam wykonane koperty Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
28-04-2017, 17:48
Post: #13
RE: Rzeczy do biura
Nie trzeba od razu kupować wszystkiego. Tak jak kserokopiarka - możesz ją zawsze wziąć w dzierżawę. Takie rozwiązanie proponuje firma http://www.otus.pl/. To się opłaca bo ponosisz tylko koszta papieru, prądu i wydruku ( 2 grosze od strony ). Ewentualne naprawy sprzętu Cię nie interesują bo jego naprawa leży już po stronie firmy wynajmującej. Warto się nad takim rozwiązaniem zastanowić.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-06-2017, 13:46
Post: #14
RE: Rzeczy do biura
Wszystkiego od razu nie, ale w niektóre sprzęty trzeba od razu zainwestować, bo bez nich praca będzie dużo trudniejsza. Mam tu na myśli np. niszczarki, bindownice czy gilotyny. To urządzenia niezbędne w każdym biurze. A na rynku są takie sprzęty w dobrych cenach - popatrz sobie na np. niszczarki Fellowes - dobre jakościowo, w konkurencyjnych cenach.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
19-06-2017, 15:13
Post: #15
RE: Rzeczy do biura
Jakoś nie uważam aby niszczarka była niezbędna w biurze. Ja takowej w każdym razie nie mam. Dla mnie najważniejsze było aby znaleźć dobre biuro. Takie znalazłem na http://www.officemap.pl/search/list/?cit...rodmiescie następnie aby każdy z moich pracowników miał na czym pracować. Czyli musiałem dokupić komputery i krzesła oraz biurka. Reszta nie była ważna. Bardo długo nie miałem w biurze żadnego regału. Najbardziej zależało mi na wygodzie pracowników, bo wtedy byli bardziej produktywni. I widać było, że praca idzie im lepiej. Trzeba dbać o pracowników. Przede wszystkim dać im dobre miejsce do pracy a następnie miejsce do odpoczynku. Muszą przecież mieć gdzie spędzać swoją pół godzinną przerwę. Tak więc dobrze wyposażona kantyna jest wręcz niezbędna. No chyba, że w budynku biura jest jakaś mała restauracja czy kawiarnia, ewentualnie coś na wzór stołówki, w której można zjeść. Ale i tak w biurze musi być miejsce gdzie można zrobić sobie kawę.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości